Solmaz-Papatya YesimAykut benimde bat 1 ve ya 2 bakalım Rabbim haklarımızda hayırlısını nasip etsin güzel haberleri burdan paylasmayi nasip etsin inşallah 🤲
Solmaz-Papatya Adgg Allah yardımcınız olsun sağlıklı bir şekilde kucağınıza almayı nasip etsin bizlere dua edin🤲
Cemreeamine Bat 4 Mart önceki aylar psikolojikti büyük ihtimal 10-12 gün öncesinden kasık ağrısı ve gecikmem oldu bu ayda aksine 2-3 gün önce hafif bi batma oldu ama umursamadım hiç belirtim yok aksine daha iyiyim yine de her ay olduğu gibi yine umudum var bekliyorum günümü
Busraltn Cemreeamine bende aynıyım sizinle. Şuan batmalar hissediyorum birde sol bacağımda hafif sızlamalar 😇
Furqane2002 Ben keçen ay soğan kürü içmiştim,bu ay bat 3 bekliyorum kızlar aktif kalın ki,postumuz kayb olmasln
Sclkrcu Ben bugün öylesine ovülasyon testi kalmıştı yapayım dedim battı bana o test ve pozitif çıktı şaka gibi yumurtlama olabilir mi geçen haftaydı