aryadeniz25 Solmaz-Papatya öyledir değil mi vücudunun da bi alışma süreci vardır muhakkak 🥹 belki de buraya yabancılığımdan çok strese giriyorum
Solmaz-Papatya aryadeniz25 evet öyle tabiki canım normalde doktorlar 1 yıla yakın hiçbir tedavi vermiyorlar normal diyorlar
Solmaz-Papatya aryadeniz25 Rabbim nasip etsin inşaallah kimsenin kucagını boş bırakmasın özellikle çok isteyenlere nasip etsin 🤲
aryadeniz25 Solmaz-Papatya amin inşallah hepimize isteyen herkese hatta şu an baş ucumda küçük bir bebek patiği var her sabah uyanınca öyle bakıp gülümsüyorum ☺️
aryadeniz25 Solmaz-Papatya inşallah tüm içtenliğimle şu an senin içinde içimden bir dua geçti çünkü çok zor bir dönem
aryadeniz25 Solmaz-Papatya sıkma güzel canını 😊 güzel düşünelim güzel şeyler olsun yarın gidip bir yumak ip ile tığ alıcam örgü örmeyi öğrenecem 😄 belki en azından sıkıntımı giderir kafa dağıtırım azcık
Busraltn Solmaz-Papatya benimde sağ tüpüm yok dış gebelikten dolayı alınmıştı. Bende dün gece sol kasıkta ince batmalar oldu bakalım hayırlısı 🙏🏼
Solmaz-Papatya Busraltn ayy canım ya aynıymışız tek tüple hamilelik Rabbim yardımcımız olsun inşaallah Rabbim bizlere ve isteyen herkese nasip etsin inşallah 🤲
Busraltn Snemrcan dün akşam yatarken sol kasıkta ince batmalar hissetim birde sol belimde ağrı gibi bir şey var şuan. Yani psikolojik olmama temennim 🙏🏼🥰
Solmaz-Papatya HESA20 rica ederim canım her zaman reglden sonra basla yumurtlama görene kadar kuru inciri kaynatıp suyunu içinde diyorlar sonra içindeki incirlere kadar yiyin yumurta gelişimine iyi geliyor diyorlar
Sclkrcu Ozaman herkes haberleri getirdin bakalım mart başı rabbim tüm isteyenlere nasip etsin inşallah 🌷♥️
Solmaz-Papatya YesimAykut benimde bat 1 ve ya 2 bakalım Rabbim haklarımızda hayırlısını nasip etsin güzel haberleri burdan paylasmayi nasip etsin inşallah 🤲