9+5im ben de mide bulantisi hala devam ediyor ama ilac biraz hafifletiyor sanirim. Sabahlari mutfaga girmedigim surece kusmuyorum. Koku hassasiyetim aşırı üst seviyede hiç sormayın. Gazdan karnım 6-7 aylık gibi şişiyor. Ama cok hafif karnım çıktı.Bugün doktora gittim kızlar ilk gebeliğim elini ayağını oynattığını görünce bir ağladım . Duygusallık🥹🫶🏻