Rabiaates1105 Kızlar 9. Hafta nasıl gidiyor? Benim kasık ağrılarım azaldı ama bu sefer de bulantım arttı veee baş ağrım 🥺
Rabiaates1105 saziye51 mide yanması hiç yaşamadım şükür kuzum ama bulantım çok bir de yemekten sonra midede hazımsızlık oluyor aşırı 🥹
Htcyvz 9+4 bulantım azaldı ama yerini agizda acı tada bıraktı iştahım hiç yok ve baş agrisi yaşıyorum bı kaç gündür
Rabiaates1105 Htcyvz benim de 2 gün önce aşırı baş ağrım oldu ve geçmedi sabaha kadar, hatta tansiyonumu tetikledi yükseltti. Sonra sarmısaklı yoğurtla düşündük, doktor takipte kalalım tansiyon sürekli 14-9 olursa ilaca başlarız dedi🥺
Tugcee09 Bugun tam 9 haftalık oldm . Kasık ağrılarım azaldı . İlk zamanlar sabahları hafif bulantım oluyordu şimdi akşam üstü gibi bir başlıyor sersemliyorum resmen. Kusmam yok çok şükür. Göbekleriniz çıkmaya başlaldı mı arkadaşlar
Rabiaates1105 Tugcee09 iyi kuzum şükür, kusmak kötü yapıyor. İnsanın direnci kalmıyor resmen 🥹 biraz biraz şiştik, benim 7. Haftada şişmişti karnım ufaktan 🙂
Htcyvz Rabiaates1105 benim tansiyonum normal şükür ama bu ağzımdaki tat beni geriyor dislerimi sıktıgımı hissediyorum mide bulantısı da çok kötüydü ama bu tat bı tuhaf oda fark etmeden dişlerimi sıkmama neden oluyor baş ağrısı yapıyor tansiyon içinde biraz erken dikkat edin
Rabiaates1105 Htcyvz tansiyon takibindeyiz, diyet yapıyorum sıfır tuz 🥹 benim muhtemelen poligesteron ilacı dengesizlik yapıyor canım.. o acı tat istifra ettikten sonra da oluyor biliyorum çok kötü 🥹 meyve yiyince hafifliyor portakal falan yiyebilirsin 🍊
Htcyvz Rabiaates1105 hafifletiyor maalesef herşey önce tatlı sonra çok acı bir hal alıyor bulantı çıkartınca hafifliyordu en azından ama yinede şükür napalim analık zor zanaat iyi olsunlar yeterki
Rabiaates1105 Htcyvz sağlıklı olsunlar, sağlıklı olalım da gerisi hallolur bir şekilde Allah ın izniyle 🙏🏻