Aysegullcamm 1bebe1meow 15+5 de ama tam net değil yani şuan 16 haftayim şuan ve bende erkek dedi ama tüm belirtilerim hissiyatim kız di bende okadar merak ediyorum ki atıyorum resmi kimse yorum da yapmıyor 😭
1bebe1meow Aysegullcamm benim hissim erkek ama ilk kızım olsun çok istiyorum bakalım ne diyecek doktorum sağlıkla gelsinler kız erkek fark etmez tabi 🥹👼🏻🤍
Sarina98 lalhiguk bazi doktorlar 9 haftada bile dogruyu biliyorlar. Benim bir doktorum var, aldirmak isteyen gidiyor coguda onun yanina. Misal, 3 oglu var kiz istiyor ultrasonda 9 haftada baktirip ogrendikten sonra planini ona gore kuruyor.
Aysegullcamm lalhiguk ama cinsel organını tam göremedim de erkek dedi . Ama benim sivilcelenme çok var yüzümde , kalça yaygınlaştı, göbek yayılmam var ve kız gibi hissediyorum belirtiler de herkes kız demişti ailemde cirkinlestim çünkü
lalhiguk Aysegullcamm onunla hiç alakası yok gibi ya benim ablamın 3 oğlu var üçünde yüzü hep sivilceli ve çirkinleşti benimde tam tersi hiç sivilcem falan yok ama ekşi yiyorum hep
Beybitooo lalhiguk erkek dedi üstüne 3 doktora daha gözüktüm perinatoloji dahil hepsi erkek dedi 15.haftamızdayız daha ☺️
lalhiguk Beybitooo biz sizinle aynıyız 12+2 erkek gibi gibi dedi şimdi 15 deyim 2 gün sonra kontrole gidicem net söylerim dedi
dilankaras Beybitooo bende 12+4 oldum ıkı gün önce perınatolojıye gittim ıkılı test ıcın direk cınsiyetı erkek dedi kesın mı dedim 16 da tam kesın olur dedi acaba degısır mı
Beybitooo lalhiguk tek pipiden değil aslında kemik yapısından falanda anlıyorlar fotosu var mı yandan
Aysegullcamm lalhiguk Yani böyle neye benzediği de belli değil hiç net çekmiyor doktor ama bakabilirsen
Haticeburak06 1bebe1meow 18de doğru olanı öğrendik kız.. 13te erkek dendi o yüzden erkenden öğrenmeye çalışmayın bence 🥰💕
Beybitooo lalhiguk at bakim bizimkiyle kıyaslayalım bizimde bacak arası hiç vermediler yandan burda herkes erkek dedi bir kişi bile kız demedi kimse yanılmadı