2inciAnnesi Deletedmom89_ bende en son gittiğimde 8 dedi ve kalp atışını duydum çok şükür 🥰 amin inşallah bir kızım var ikinci hamileliğim sizin ?☺️
Deletedmom89_ 2inciAnnesi benimde ikinci çocuğum olacak inşallah, benimde bir oğlum var, cuma günü kontrol randevum var, hep bir heyecan içindeyim 🥰 Sağlıklı olsunlar kuzular
yeni-annelik Diloshhh24 bende 12 haftalık hamileyim eylülün 9 u görünüyor doğum bakalım hepimiz için hayırlısı 🙏🏻
schiphol Diloshhh24 merhaba🤍 benim görünüşte 17 Eylül gözüküyor doğum. Fetal dna testi ile geçen hafta öğrendim kız olduğunu💓 Daha çok yolun başındaymışım gibi hissediyorum ama aslında 12 hafta bile az zaman değil :) Birbirimizi yüreklendirelim lütfen 🚀🚀