Zseda Gizemzumra baya zayifmissiniz😀 siz yine de dengeli ve düzenli beslenmeye çalışın. Bu kadar sürede 14 kilo fazla olmuş. Sağlıkli besleniiiin 😀
Gizemzumra Zseda aslında iştahım da çok aman aman bi degişiklik yok dışardan bakıldıgında ise çok kilolu da durmuyorum ama nasıl 14 kilo almışım bende anlamadım😄
Gizemzumra hayalim35 benimde haftaya aşım var ebeme sorucam tabiki ama yine de bebegimin saglıgı daha onemli o iyiyse kilolu olmam umrumda bile degil🥲
hayalim35 Gizemzumra az önce sağlık ocağından geldim bu ay sadece 1.5 kilo almışım 31+1 haftalığım 8.5 kilo almışım dikkat ettim gece meyve tatlı tarzı şeyleri kestim kilo almamak bebek içinde daha iyi dedi
Nuraslanklc Gizemzumra 36 haftaligiz 16 kilo almışım 😶 ilk gebeligimde 25 kg kadar almıştım ona göre düşünürsem gayet iyi sen biraz hızlı gitmişsin sanırım son aylarda daha da hızlanıyor kilo alımı şekeri ve karbonhidrat i biraz azaltsan iyi olur 😬 sonra vermesi zor oluyor kilolari
Gizemzumra Nuraslanklc tuhaf gelicek biraz ama hayatım boyunca hep zayıf bir insan oldugum için ve kendimi de böyle sevmedigim için kilolu olmak beni daha guzel hissettiriyor😄
Nuraslanklc Gizemzumra o zaman yarasın canım 🤣 özgürce kilo alabildigimiz tek süreç gebelik zaten herkeste sonrasında vermeyi dusunuyo senin adına sevindim o yüzden 🤣