gizosss bende hemen gideyim bu kadar etkili olduğunu bilmiyordum gerçekten kalçamdaki ağrı bazen yürütmüyor yorgunluk zaten artık alıştım heralde ona görmezden geliyorum bende d vitamini pregnom max kullanıyorum progestanı da kızımda son haftaya kadar kullanmıştım şimdi bunda şuanlık gerek yok dedi