Esracmm Sehermahsum7321 ah şu anneanneler benim bebegimde anneannesini duyulunca hep coşar 🤣🤣🤣❤️❤️❤️❤️yokluklarini göstermesin rabbim
Sehermahsum7321 Esracmm amin inşallah gurbette olunca da zor oluyor ama bugün hareketleri çok az eşim de farketti diyor hastaneye götüreceğim seni illa
Pol_en Bende de aynı şekilde 35+6 son 1 haftadır hareketleri çok azaldı , bugün nst ye girdim normal çıktı , cumartesi kontrolümüz var umarım her şey yolundadır
Esracmm Sehermahsum7321 evet bencede bir baktırin benim yarın randevum oldufu için gitmedim ama aklım hala bebegimde hala çok az hareketi var bazen hissediyorum bazen hiç hissetmiyorumnbile eskidenncok kuvvetli vururdu amaa suan yok ya da dönerdi gerilirdi ama şuan yok 🥺🤦♀️