Kesinlikle sukadar hareket etmeli şu kadar siklikla olmalı diye düşünmeyin. 36+5 yetim oldu olası günde 3 defa belli saatlerde hareket ediyor benimki. Ve uzun süreli değil. Eğer hareket etmesini istiyorsan çikolata ve vişne suyu iç biraz yürü sonra uzan bak yerinde durmayacak eskisi gibi tekme atacağı yer yok hafif dalgalanma olarak hissedebilirsiniz artık. Bu cok normal