Ilkannelik Aynı sorun çoğunuzda var galiba . Yemek yesem de aradan 10 dk sonra sanki hiç birşey yememiscesine sanki yeni uyanmış gibi saçma bir tatsızlık var ağzında hiç hoş bir durum değil ama ben bir çözüm bulamadim daha 😥
gizemmm BEnde de oluyordu neden bilmiyorum acı bi tat vardı hep. Sürekli sakız çiğnedim biraz rahatlattı. Tavsiye ederim