Anneyim5818 Kızlar merak ettim ya. Bu gittiginiz doktorlar özel hastane mi devlet hastanesi mi erkek diyip kız çıkan. Ya da kız gmdiyip erkek çıkan
meva_apo25 Bende hep erkek hissediyorum doktor 15de kız dedi ama hep erkek doğdu içime yarın detaylı randevum var inşallah erkek olur prensesim var birde prensim olsun 🤲🤲🤲
meva_apo25 Muratseyma2015 yaaa bende böyle yanılmıştır inşallah doktor yarın detaylıya giricem dua edin bana da prensesim var birde oğluşum olsun 🤲🤲🤲🤲
meva_apo25 Muratseyma2015 amin amin inşallah hep öyle hissetiim bilmiyorum içimde hep erkek geçiyor bakalım yarın hayırlısıyla müjdele birim inşallah
Anneyim5818 meva_apo25 hayırlısı olsun sağlıklı olsunlar da. Benim de 2 oğlum var. Simdi hamileyim erkege benzettiler. Cuma gunu detayliya gircem bakalm artk ne olcak. Saglikli olsun basta tabiki ama insaallah kızdır 🙈 insan her iki meyveyi de tatmak istiyo kendinde olmayanı istiyo
Anneyim5818 meva_apo25 hayırlısı olsun sağlıklı olsunlarda napalım. Bana da 16 da erkege benzettiler. Cuma gunu detayliya gircem netlescek bakalm insaallah kızdır. 2 oglum var. Tabiki basta saglikli olsun da insan her 2 meyveyi de tatmak istiyo olmayani olsun istiyo