Aras-125 ben canım banada erkek dendi ama içimden hiç gelmiyordu erkek demek soranlara snra detaylı ultrason girdim kız dediler hiç şaşırmadım çünkü içime hep kız doğmuştu eli ayağı düzgün olsun sağlıklı olsunlar da kız olmuş ne erkek olmuş ne önemi var rabbim hayırlı evlat versin inşallah dileyen isteyen herkese nasip etsin inşallah 🤲