Deletedmom_112 Meraba kızlar aklımda iki model var Korkmaz tostkolik ya da Karaca future. Kullananlar var mı acaba ? Başka önerilere de açığım 🌸
Balbebek012 Deletedmom_112 karaca granit olanı kullanıyorum çok memnunum ben gri ve mavi rengi var bizde
Deletedmom_112 Biyiklikedi korkmaz tostkolik genelde herkes memnun galiba gri mi aldınız mutfakta güzel duruyor mu ?
Yazmelegi_ Deletedmom_112 bakmadım bi bakayım ama bana hediye olarak birde beko geldi onu da kesinlikle tavsiye ederim schaferın önüne geçiyor o
Biyiklikedi Deletedmom_112 Evet gri aldım. Mutfakta şık duruyor siyah ağırlıklı benim mutfağım yakışıyor.
blogmomies Deletedmom_112 En çok duyduğum Dökümix. Sanayi tipi gibi çok güzel diyorlar . Bence bunu araştırın 😊