Sevde345 Benimde bat 26 sı pek bir umudum yok aslında ekim ayimda dusuk yaptim kasimdan beri deniyoruz sonuç hep negatif 3 gundur sabaha karsi kasiklarima agri giriyo adet olucam herhalde🤷🏻♀️
Snemrcan Merhaba benimde 4 Mart regl tarihim 12 gün çar ama göbek deliğim ağrıyor başka da bir belirti yok acaba psikolojik mi
Busraltn Snemrcan benim düzenli oluyor reglim uygulamadan takibinde en fazla 2 gün öne gelir 28-30 gün
Snemrcan Meerrii 14 şubattan beri güm aşırı ilişkiye giriyorum bat tarihim 4 mart ama son 2 gündür göbek deliğim ağrıyor psikolojik mi acaba
Furqane2002 kızlarr benn 8 aydl evliyimm 4 aydl bebek istiyoruz olmuyo ama her adete 11-14 gün kala mide bulantısınnan ölüyorum bu acaba hormonlarla iygilimi?zaten hamilelik olmuyor