Meerrii Babby Ben 5-6 gün kala yapmıştım önceki gebeliğimde çıkmıştı erken gebelik testiyle daha erken çıkar mı bilmiyorum
Busraltn Benimde bat 4 mart 🙏🏼sat 5 şubat pazartesiden bu haftayı değerlendiriyoruz bakalımm bende burada bekleyeyiiim 🧸🙈
Gunesh856 Meerrii bat 29-1 bekliyorum nasil olcak insallah cift cizgiyi goruruz yumurtalamam 18i pik olmusdu ovulasyon testinde
YesimAykut Meerrii beeen, aşılama oldum ve fitil kullanıyorum vajina da yumuşama belirtisi var bende ama fitilden mi gebelikten mi bilmiyorum bat 2 mart inşallah pozitiftir