Btlbet ilk gebeliğimdede bunda da yaptırdım doktorlarım ebeler sağlık ocağı doktoru da dahil herkes yaptırmalı önerdi ben çok şükür şimdi de ilk gebeliğimdede bir sıkıntısını yaşamadım..Hastanelerin hijyen konusunda ne kadar dikkatli olduklarını hiç birimiz bilemeyiz malesef ki yenidoğan tetanozu diye de bir gerçek var doktor bana göbek bağını keserken dahi kapılabilir bi hastalık hem bebeğin hem kendin için yaptır dedi aile hekimi tek doz yeterli dedi ve tek doz yaptırdım sadece kol ağrısı oldu 2 güne geçti