Rsahbaz hanımefendi kendim doktorum ben 😂 aşılar hakkında isviçrede ekibimle yaptığım bilimsel çalışmalar, kanıtlamış içerikler makaleleşiyor şuan boş konuşmuyorum alanım ve çalışmalarım olan bir konu üzerinde size yorum yaptım. Sizin doktor tanıdıklarınızın bu konuda detaylı bir çalışması olmadığı takdirde aşıların detaylarını bu alan üzerinde yoğunlaşmış kişiler kadar bilemezler maalesef. Modern tıp doktoru diye bir terim yoktur tıp dünyasında… Karşınızdaki insanın neye istinaden size böyle bir yorum yaptığını bilip bilmeden yorum yapmayın her şeye. Hakkında detaylı bilgilerinizin olmadığız konularda da bilirkişi olmayın Bi zahmet…