Nray Canım 6+5 civarlarında benimde kanamam oldu hemen doktorumu aradım sakin ol yeni muayene oldun ters bi durum yoktu yat dinlen güzelce sabah gel bakalım dedi. Ben dayanamadım acile gittim ebe varmış düşük riski geçiriyorsun bu kanla düşmez ama riskli dedi. Tuvalet ihtiyacı dışında yerinden kalkma sürekli yat dedi. Eve gittim yattım hemen kalkmadım hiç. Ertesi sabah hemen doktoruma gittik erkenden çok şükür iyi bebeğin kanama tabiki düşğk belirtisidir ama korkcak bişey Yok dedi. Progestan verdi ve ilişkiyi çarşı Pazar dolaşmayı galan yasakladı evde dinlenerek geçiriyorum genelde şu an 10+5 iz çok şükür progestanın bitince devam eTmene gerek Yok dedi bırakcam az kaldı bakalım nasipse. İnşallah seninde düzelir canını sıkma bol bol dinlen Allah ım korusun hepimizin bebeğini🧿🙏🏻