Nisa0 her şey dahil, ve evet çok memnun kaldım çok tatlı bayan hemşireler vardı yaşları genelleme 22-25-27 arasıydı sanırsam gençti hepsi ama çok ilgiliydiler. Yattığım kat dahiliye katı diye geçiyordu bundan sebep yattığınız katta sadece doğum yapmış anneler yok başka hastalıklardan ameliyat olmuş hastalar da yatıyor bir tek bu tuhafıma gitti benim. Koridor da yürüyüş yaparken odada yatan başka diğer erkek hasta nın beni görmesini bana bakmasını istemezdim mesela bunun gibi.. ama diğer açıdan bakıcak olursak güzeldi. Odalardan çok woaw bir hijyen temizlik beklenmemeli temizlikçi ablalar yinede günde 2 kere gelip temizliyorlardı ama hastane genel olarak eski ve bakımsız zaten.. dipnot: bidaha tercih etmem ama başka hastanelere şans vermek istiyorum ☺️