Ben konak hastanesine gidiyorum ama doğum paketi duymamıştım canım , sigorta yaptırmak istedik biz eşim bana doğum sigortası yaptırıcaktı fakat sanırım hamile kalmadan 6 ay önce yapılması gerekiyormuş çok uçuk meblalar çıkardılar bize vazgeçtik sonra.. eşim doğumdan sonra bana ve bebeğe diye yaptırıcak.. hastaneyle görüştük ama bize paketten bahseden olmamıştı 🤷🏻♀️