Letubra 28 haftalık oldum serklaj oldum çok ılac ıgne kullanıyorum çok ezıyetler çektim buna rağmen bırakamadım kuzenıme çok kızıyordum yapma şunu ıcme yazık çocuğa diye büyük konuştum galiba bulantılarım oldu o yeni duyduğum zamanlar çok kısıtladım kendımı sayılı ıkı üç öyle ıctım ama yok vıcdan yapıyorum üzülüyorum ama keşke hamile kalmadan bırakabılıseydım ama olmadı doktorum günde üç dedi gün ıcınde akşama kadar bıtane ıcyorum ama eve gelince abartıyorum ınsallah bı zararı olmaz keşke hiç ıcmesek ama resmen sıgaradan başka bişey ıstemyor canım