Busranurkura 123yesim benimde ilkinde olmadı suan 2. Ye hamileyim sizin gibi oldum içerde kanama alanı olmuş hemen iğne ve fitil verdiler ihmal etmeyin☺️
Busranurkura 123yesim 123yesim merhaba uygulamaya göre 14+6 haftasına göre 15+5 sanırım 1 hafta ileride hangisi doğru anlamadım 😊
Rosegold 123yesim bende pozitif gördüm birkaç saat sonra Ertesi gün lekelenme oldu akşama kadar kahverenkte damla damla , bugünde bordo pihtili adet sanirim kimyasal yaşıyorum yarın kan versemmi acaba bide sol kasigimda bıçak saplaniyor
123yesim Rosegold pıhtılıysa eğer sorun belirtir bir doktora görünün isterseniz kahverengi ve pembe gibi olan akıntıya normal deniliyor pıhtıve kırmızıysa düşük olabilir
Burcin1- Benimde 5 haftada lekelenme var ama her gün değil 3 günde 4 günde bir oluyor pembe günde bir kere ağrısız normal mi bilemedim.
Ftmsntrk 123yesim kahverengi bazen pembe canım yani yerleşme kanaması da olabilir düşük riski de doktorun usltarason da bakıp görüyor zaten ona göre fitil veya ilaç verir canım erteleme doktora git için rahat etsin burda kimse bilemez