Mzzz MelodyFairy canım kese öyle hemen görünen bir şey değil ki doktorunda bir tuhafmis 5-6 haftalık hamilelikte gözüküyor btcg sonucu 2 şuan negatif kesenin gözükmesi için çok yüksek bir değer lazım şuan unuttum internetten bakabilirsin
Aysemm44 MelodyFairy Benim ilk hamilelikte hamile kalmadan önce adet görmedm 2 ay gittim enfeksion çıktı ilaç yazdı 2 hafta sonra hamile kaldım 😂
_Eliffm MelodyFairy benimde 47 güne kadae gecikmisti bebeğim olmuyo diye çok sitrese girmiştim ne zman umudu kestim tedavi olayım bu ay dedim o ay hamile olduğumu öğrendim
Ecemp1610 MelodyFairy benim 2 çıktı yok dedim iki gün sonra evde test yaptım çıktı birden yükseliyor ama adet gecikmesi yoktu benim adetten 1 hafta önceydi belki geç döllenme olmuştur sizin
MelodyFairy Ecemp1610 of bilmiyorum bu saatten sonra umut falan kalmadı ama o söktürücü ilacı kullanmak istemiyorum
tatlibebegim_ MelodyFairy duphastonu mu verdi eğer onu verdiyse kullan derim sadece söktürücü değil hamilelik varsa bebeğin tutunmasınada yardımcı oluyor o
Bsrayby MelodyFairy herkesin de değeri iki çıkıyor regle10 gün kala kan verdim 2.3 çikti beş gün kala tekrar verdmi 2.0 çıktı bence biraz daha bekleyin
Bsrayby sizin regl zamanı baya geçmiş ya başka doktora gidin 41 gün gebelik olsa her türlü çıkardı bence