Ebbruc Srp53 15 şubatta gittim kuzum. O günde iğne yapıldı zaten bugün 6.gün beklemedeyim şuan inşallah olmam adet 🥲
Ebbruc Srp53 test yaptım bugün çok silik. 6.günde bu kadar silik olması iyi mi kötü mü anlamadım post açıp fotoğraf attım , yani iğnenin etkisi çabuk geçmiş gibi
34busra MelodyFairy rahim kalınlaşması varsa gebelik Olablr geç döllenme olduğu için hemen çıkmıyor teste negatif oluyor 🙏
MelodyFairy 34busra normalde 11 mm de adet olunur mu? Rahim ? 19 unda gittim en son doktoruma sonuç gösteremedim yetişmedi o gün perşembe gel dedi hala olmadım
34busra MelodyFairy rahim 20 mm gebelik oluyor diye biliyorum oluşmazsa zaten adet kanamasıyla atıyorsun bende adet olmaynca gittim kalınlaşma var suan dedi kan istedi benden kesin sonuç için kandada değer yüksek çıkınca gebelik var dedi ilk kez geç döllenme oldu bende diğer cocklarmda böyle olmamstı ins vardır bebişin gönlündeki olsn 🙏
MelodyFairy 34busra acaba kalınlaşma artmış mıdır sence 3 günde Olsun ya kese de görünse bana umut olur Çünkü ben kist vardır dedim kesin ama tertemiz yok dedi doktorum umarım yarın güzel haber alırım
34busra MelodyFairy illaki ilerlemiştir güzel haberler alırsın ins burdan da yaz 🙏 şimdi 18+3 olduk bende kese derken bebek görünmüyordu derken dört aylık olduk şimdide cinsiyet öğrenemiyoruz hersyin Hayrlısı diyelim 🥰🙏
Mzzz MelodyFairy canım kese öyle hemen görünen bir şey değil ki doktorunda bir tuhafmis 5-6 haftalık hamilelikte gözüküyor btcg sonucu 2 şuan negatif kesenin gözükmesi için çok yüksek bir değer lazım şuan unuttum internetten bakabilirsin
Gmz09 Başlıkta kendiniz de yazmışsınız aslında.Siz kendinizi strese soktukça vücutta ki bütün denge değişiyor çünkü hormonlarda etkileniyor.Ya akışına bırakın ya da kesin hamilelik yoksa tekrar hekimle görüşün.
MelikeDurmaz MelodyFairy bana adet söktürücü düzenleyici verdi onu kullanıyorum canım 3 ay kullanip tekrar gidicem yumurta kalitesi düşük dedi çocuk için 3 aya düzelsin gel dedi.
MelodyFairy MelikeDurmaz hadi ya anladım canım Bende yarın sonuç için doktoruma gitcem bakalım ne diyecek ne yapacak
MelikeDurmaz MelodyFairy benim sonuçta seninki gibi aynıydı bide betam yukselir diye korkuyorum hap içtiğim için.
Aysemm44 MelodyFairy Benim ilk hamilelikte hamile kalmadan önce adet görmedm 2 ay gittim enfeksion çıktı ilaç yazdı 2 hafta sonra hamile kaldım 😂