Aryayra vala bende düşünüyorum millet niye gidip sezeryan oluyor epiduralli doğum varken. Ben sezeryan sonrası epiduralli normal doğum yaptım. Açıklığım 3.5 cm olunca yaptılar, kafam leyla olmuştu:) sonra uyumuşum, bir uyandım tam açıklık, azck dolandım geldim, yatağıma uzandım pıt diye doğurdum😃😃 kim icat ettiyse Allah razı olsun