Sedanur_23 Gerçekten böyle bir şey var mı kızlar 35+5 deyiz ama karnım aynı düşme falan yok her doğum yapan bunu yaşadı mı merak ediyorum. Karnın aşağıya düştüğünü nasıl anlarız
Alaska97 Sedanur_23 bende merak ediyorum 37+4 üm hala yukarda benimki masallah bilen söylesin lütfen :)
Twochildren Sedanur_23 evet düşüyo. Göğsün hemen altı mide kısmında bebeğin varlığını hissediyorsunuz dokununca bile oralar sert belli yani ama düşünce göbek deliği hizasına iniyor
bimuallime Sedanur_23 Benim ilk gebelikte 40-41 oldu hala yukardaydı yani top gibi. Ve 41 küsür artk aldılar. Ama şu an 35/5 sanırım karnım cuk aşağı indi. Şimdi abladım. Mesela oturunca ağzıma girer gibi göğsümü sıkıştırıyofu şimdi aşağıda.
Delidolu Sedanur_23 haMileligimden beri hep Asagidaydi haLada Aşağıda Bişey farkedemiyorum 37+4 olduk
Sedanur_23 Twochildren kaçıncı haftada düşer yoksa artık düşmez mi benim de göğsün altında hissediyorum hâlâ
Sedanur_23 bimuallime ayyy düşer mi sizce benim bu saatten sonra yoksa şimdiye düşmesi mi lazımdı 🥺 hayırlıyla normal doğum istiyorum bende
Ebru3457 Alaska97 ağrı benimde oluyor kasık ağrısı vs ama oda zaten gebelikte sık sık olduğu için doğumun yaklaşma belirtisi mi bilmiyorum
Alaska97 Ebru3457 bende anlamıyorum işte 😂😂 öyle gelişine yaşıyorum persembe muayenem var bakalım doktor ne diyecek bir de ailemden uzaktayım Keske bilebilsem ne zaman dogacagını onlar da gelse 😂
bimuallime Sedanur_23 Düşer kuzum. Ben çol bekledim geç doğum oldu sezaryen. Ama normal doğacaksa bi anda kanala bile giriyor. Sonuçta sezaryen olmasa herkes normali bekleecek
Sena-3427 Evet düşüyor hatta benim karnım sanki doğum yapacağım gün küçülmüş gibiydi bide çok sert oluyor Hissedilebilir birşey yani
Zeynooooooo Sedanur_23 evet dusuyor bende 2hamileliyimde baya dusmusdu hatta aynaya bile bakmadan kendim hiss ede biliyordum qarip bisey oluyor😊
MorKelebek54 Sedanur_23 doguma yaklasirken anne karni neden düşer oeki bilgin var mi? Yani bunu cok duydum ama sormadim hic merak ettim bende 29. Haftamdayim da doguma yaklastikca merak etmeye basladim herseyi
Tatar59 MorKelebek54 bebeğin duruşuyla pozisyonuyla alakalı. İyice aşağıya indiği zaman yer çekimi etkisiyle göbeği de çekiyor kendisiyle tabi.
Tatar59 Sedanur_23 ya bebek baş aşağı dönünce kanala girince karın dusmua oluyor otomatikman. Ama düşmeden de doğum olabiliyor benim dogurdugum gün bile basketbol topu gibiydi.
Sedanur_23 Tatar59 benim bebek dönmüş ama göğsümün ordan Rahime kadar hissediyorum öyle bir düşme yok bence ama bilemedim