Esm27 Aysegullcamm benim de üçlü testte de nazal kemik bilinmiyor yazıyordu. Perinetolog ölçümünde haftasından uzundu kemik. Yani herkese bilinmiyor yazıyor sanırım.
Mesen İkili test sonucunu devlet hastanesinden kaçıncı gün aldiniz acaba bilgi verirmisiniz kaç günde çıkıyor
Liyamm1 Aysegullcamm bende açikcasi bir risk gormedim ama 13+6 olmadan baska bir doktora gorun özelde için rahat olur ben ikili yaptim orta risk çikti 1/415 seninki iyi çikti bence sonrada ertesi gün fetal dna yaptim 💕
Aysegullcamm Liyamm1 🙏 Çok şükür cikmadiysa bir sorun . Benim 15 + 6 şuan da 16 oluyorum testte biraz geç yaptılar bana normalde 12 13 de yapılıyormuş benim şuan 15+6 haftalık şuan
Liyamm1 Aysegullcamm çok sükkur, ozaman kuzum seninki normal merak etme doktor bana 13+6 geçersen gecersiz degerler demisti 💕
Liyamm1 Aysegullcamm evet ole kendini uzme bide ense kalinligi yok bende vardi ve suan yok oldu mesela ödem idi..Burun kemigi bilinmiyor yazmis doktor ama cogunda bilinmiyor yaziyor hiç uzme kendini💕💕
Liyamm1 Aysegullcamm Amin insAllah sag saglim alalimiz bebislerimizi kucagimiza insAllah ❤️❤️ Rica ederim ne demek
myavocado Aysegullcamm aslında hem devlet hem özelde yasal prosedür olarak, ikili tarama testinin kesin sonuç vermediği fetal DNA, amniyosentez hususunda hastaya verildiği yönünde imzalı bir şey almalari zorunlu. O yüzden soruyor doktorlar endişe etmeyin.
Arsell Aysegullcamm bence hiç aklınızı bulandırmayin, bu sonuçta can sıkacak bişey yok bana göre. İçinizi ferah tutun
Aysegullcamm Arsell teşekkür ederim çok sağol 💜 Rabbim hepimzin evladını sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
zubeyde21A Aysegullcamm Ablamin kuzenimin riski yüksekti doğum yapana kadar stres yaşadılar şükür gayet sağlıklı doğum yaptılar bundan dolayi ben yaptırmadim güzel çıkıp doğumda sorun olan da var yani ikili test kesinlik vermiyor olasılık veriyor içinizi ferah tutun ben öyle yapıyorum her şey Allahtan.