Aysegullcamm hayır canım bak gör bir daha ki gidişine bebek hareketlenmiş olacak sağdan sola dönecek 8 de gittik normal kontrole sadece kan pıhtısı gibi et parçası gibi bişey gösterdi doktor öylece duruyordu kafası sadece hafif belliydi ama 11-12 haftadan itibaren dönmeye, harekete başlıyor ekrandan bakarsın bi dahaki gidişine burnu dalan 12-13 de belli oluyor daha benim ikili taramamı işte 12 de yaptı şuan 13hafta 4 günlük olduk bu gidişime mesela daha da büyümüş olacak . Valla ben bu yola bebeğime eziyet etmek için girmedim Allah korusun bi sıkıntı da olsa doğuracaktım rabbim onu yoldan var ediyor ben de kimim diye düşündüm hep . Kalbimi ferah tuttum şükür bi sıkıntı da çıkmadı ben senin yerinde olsam amniyosentez yaptırmam devlete gidiyorsan bir defaya mahsus özele gidebilirsin onların cihazları daha kaliteli doktora kafamdakileri sorabilirsin bu ayıp değil benden sana tavsiye balım 🌸🥰❤️