smyyedmr54 Kizaniminanasiyiim daha önce medarda doğum yaptım tekrar orada yapacağım. Sadece albüm yapıyor hastane. Sezeryan için tek gece yatma fotoğraf çekimi 18.5 dedi. Sizin doğuma kadar 22 olur dedi. Mart sonu Nisan başı doğum olacak
Kizaniminanasiyiim smyyedmr54 BlackDaisy54 Ecenur2612 BlackDaisy54 Peki nst ücretlimi çarşamba kontrolüm var 35haftalık olcam nstye girsem ücret verecekmiyim veyaaa her 15gün olan nst ücretlimi z
Kizaniminanasiyiim sinemkarakuzu Ecenur2612 BlackDaisy54 Boncukk123 Tugce0103 Sedacaner smyyedmr54 Anestezi fiyatı siz mi ödüyorsunuz doğum parasına mı ekliyorlar ne yapılıyor ve fiyst nedir
smyyedmr54 BlackDaisy54 benim eşimi aldilar 2019 da, sadece odadan çıkma dediler. Esim sancı cekerken hep yanımdaydı. Doğumhane kapısında bekledi. Kızımı ona verdiler direk.
Kizaniminanasiyiim BlackDaisy54 doğumla beraberden kasıtları ne doğumhanede olan cekim mi yoksa odada olan cekimmi
imren1212 Bende 11 Mart doğum yapacağım arkadaşlar Sedat umur ile dış doktor olduğu için nakit 19 kredi kartına 20 denildi bize fotoğraf çekimi var denilmedi tabi 2019 da da doğum yapmistim orada o zman fotoğraf çekimi vardı doğum ücretinde ve iki gece kalınıyordu doğum sonrası ilk çocuk muanesi ücretsizdi bunda dış doktor olduğu için ne olacak bilmiyorum tabi
MorKelebek54 imren1212 bida gidicek oldugunuz da bu fiyata neler dahil sorabilir kisiniz acaba fotgoraf cekimi dahil mi ki? Bende sedat ukir tskipliyim ama kendim fiuati soramadigim icin esim de sormuyo gerek yok oyle de boyle de odicez sonjcta diyi ama ortalama bi fuatlar oldigunu biliuoruz o yizden hazirlikliyiz cok sukur ama bu fiyata fotoğraf cekimi dahil mi bilmiyorum ogrenebilirseniz cok iyi olur gercketrn ben mim gitmeme cok var cunku daha maalesef
imren1212 Tugce0103 doğum çantasına kendinize en az iki takım koyarsaniz biri elbise biri pijama ve çıkış için eşofman takımı terlik bebeğe hemşireye verilecek kıyafet ve yedek birkaç takım bebeğe kıyafet muslin örtü bebeği küçük yatağa koyuyorlar içine serersiniz çarşaf gibi penye battaniye bir de kalın battaniye alın çıkışta sararsiniz bebegi kendinize iç çamaşırı ped emzirme atleti sütyeni ne aldiysaniznl göğüs ucu kremi ben ilki sezaryen idi bu da olacağı için kaşık biberon ve bir kutu mama aldım sütüm gelmedi üç gün emzir var dediler de yokmuş çocuk sarılık oldu bu da tercih meselesi bne koydum vereceğim bu sizin karariniz.kendinze tarak roll on vs gibi kişisel hijyen ürünleri de koyun isterseniz ayrıca şu ısıtmak için elektrikli cezve ve Nescafe alın sezaryen olursanız içersiniz kafayı toparlamak için odanızda her an olsun icersiniz
Tugce0103 imren1212 Teşekkür ederim 🌸 Doğumlarımızda aynı olacakmış 11 mart ve aynı doktor tarafından☺️ hayırlısıyla inşallah🙏
imren1212 MorKelebek54 Perşembe gideceğim ama sanırım bizde dahil değil bzide doğum olacağı için Zübeyde var ya hani ödeme şu kadar dedi konuştuk kan verdim Perşembe bu perşembe gidip sonuçları alıp anestezi doktoru görecek dedi olmadi bir sorarım pazartesi doğuma alcak
imren1212 MorKelebek54 bize sadece bir gece kalacaksisniz ama iki gece kalırsaniz o da bizden dedi Zübeyde o kadar
MorKelebek54 imren1212 evet zeubeyde ebe biliyorum tamam o zaman cok tesekkur ederim unutursan da sorun degil zamanim var daha teşekkür ederim tekrsr☺️
Kizaniminanasiyiim BlackDaisy54 Tugce0103 Sedacaner MorKelebek54 Boncukk123 imren1212 E Eeee bebek de sıkıntı olursa allah göstermesin küveze falan girerse bu da günlük paramı
MorKelebek54 imren1212 olagan disi olup da ikinci gece kalinirsa ucretsiz mi oluyomus iyi bari e oeki nkrmal dogumda nasil acaba bu surec. Nkrmal dogum seseryana gore daha uzun bi surec cunku neyse bakalim ben bidakine gittigimde detsyli olarak sorsuim o zaman zubeyde ebe fiyatta fekan bilgi veriyo o zaman sedat hocaya ben soramiyorum cekimdigimden zaten kimseyle maddi konuda konusamam esimde konusmayi oek sevmedigi icin sormuyo bidaki gittigimde ona sorayim o zaman
Boncukk123 MorKelebek54 bir kaç ay önce ebeyle bende konuştum canım nasib olursa burda doğum düşünüyorum ücret bilgisi alabilir miyim dedim net bşey söylemedi çünkü mayısa kadar degısırebilir ama 19-22 bin tl arası degısır dedi her ay güncelleme geliyor medar hastanesinden bizde gebelere boyle bilgi veriyoruz demişti canım
imren1212 MorKelebek54 bizde sormadık sizin doğum zamanınız yaklaşınca sizi Sedat hoca Zübeydeye yönlendiriyor o size ne yapılacak ne olacak kaç para nedir anlatıyor bizde sormadık doğuma birkaç gün kaldı ondan çok normal hani açıklama yaparlar
MorKelebek54 Boncukk123 ebet o fiyat araliginda oldugunu biliuorum ama ner diyat bilmek daha iyi olur bizim icin dogum paramız cok sukur hazir kenarda duruyo ama yine de bilmemizde fayda var ben bidaki ay gittigimde 35. Haftslik oluyorum o zaman zeubeyde ebe ye sorayim dgum biraz daha yaklasmis oludgu icin net bi cevap verir bence o zaman
Boncukk123 MorKelebek54 evet canım bir kaç haftan kalıyor 40 da doğum olsa bile net fiyat verirler sana
Sedacaner Biraz daha zorlarlarsa hastaneyi üstümüze alacak kadar çıkaracaklar doğum fiyatlarını bu nedir ya ,geçen bir tanıdığım orda yaptı boş oda yok diye kadını bekletmişler sezaryen sonrası ne alaka anlamadım
imren1212 Tugce0103 aa gerçekten mi hastene arkadaşı olcagiz o zaman bana 7.30 gel dedi 11 mart size de mi
Boncukk123 Kizaniminanasiyiim hiç bir bilgim yok canım detaylıca oturup bunları konuşmak gerekir bazı hastanelerde bebek bakımı hepsi içinde ücrete ait oluyor ama medarda nasıl hiç bilmiyorum
MorKelebek54 Kizaniminanasiyiim bebeklerde kucez ucretsiz canim yani bildigim kadariyla ilk 1 ay devlet karsiliyo ya da helsini karisliyo onu tam net bilmiyorum ama ucretsiz diye bikiyorum onu