leyligul234 Mide bulantısı doğum belirtisi olabilir mi arkadaslar? Nişan su hiçbir şey yok ama bel ağrısı ve mide bulantısı var 39+2 yiz. Birde temizlik yapacağım bugün elle yerleri silme vs. gelsin artık hayırlısıyla
mombarbie_ leyligul234 bende 39+1 im benimde hafif mide bulantım var geceleri uyuyamıyorum bel ve bacak ağrılarından bugünde uzun aralıklı sancılar oluyor bir garip hissediyorum kendimi ağırlık çökmüş gibi üstüme
Tatar59 leyligul234 kiminde olabiliyormuş son günlerde bulantı kusma ishal vs. Ama denk gelmiş de olabilir.
Rabiacyrn17 leyligul234 valla ben bugün 40 hafta oldum mide bulantısı da yaşadım ishalde yaşadım geçen haftalarda ama gelmedi sizi bilemem 🤣
leyligul234 mombarbie_ Ah sağlıkla kucagımıza alalım inşallah 🤲 Size de bugün doğururum hissi geliyor mu? 😄 Sabahtan beri içimde bu his var temizlik yapmaya kalktım kolaylaşsın diye. WC ye gittiğimde afedersiniz ama sarı yapışık bir akıntı gelmiş yumurtlama dönemindeki gibi şimdi de o nişan olabilir mi diye düşünüyorum hep kanlı olmak zorunda mı acaba?
leyligul234 Tatar59 Hafif ishal de var ama bilemiyorum. Artık her şeyi ona yoruyorum. Afedersiniz sarı yapışık bir akıntı gelmiş temizlik yaparken nişan mıdır diye düşünüyorum. İlk gebelik olunca her şeyden nem kapılıyor
mombarbie_ leyligul234 benim 37 de geldi öyle ama bu zamana kadar Bi anlamı yok nisanın her an her saniye dogurucam hissi var çok daralıyorum bu ara birde üzerimde ağırlık hissi var gibi
leyligul234 Rabiacyrn17 Bu senenin bebeklerinin gelmeye niyeti yok sanırım 😄 Pazar günü bizde 40 oluyoruz inşallah o zamana kalmaz sağlıkla doğsun bebislerimiz🤲☺️ başka belirtileriniz var mıydı?
Rabiacyrn17 leyligul234 hayır hiç bir belirtim yok açılma yok her şeyi normal ilerliyor sadece gelmiyor
merve_3807 leyligul234 biz 36 haftalıktık ne bulantı ne başka bir şey hiç yoktu nişan gelmiş ilk gebelikti ne olduğunu da anlamamıştım bel ağrım da hamilelik boyunca vardı zaten 2 gün sonra suyum gelmişti
leyligul234 merve_3807 Nişanınız nasıl gelmişti akıntı gibi mi çünkü bende de böyle bir durum var bilmediğim için ne olduğunu anlamaya çalışıyorum
leyligul234 Melikegdk Umarım o zamana kalmaz kendisi gelmek ister de sağlıkla kucağınıza alırsınız kuzucugu. Sizde farklı bir belirti var mı?
leyligul234 Mellek Nişanınız nasıl gelmişti yani akıntı gibi mi çünkü daha yeni bende böyle bir şey yaşadım ne olduğunu anlamaya çalışıyorum açıkçası
Melikegdk Kasık batması ve altta basķi disinda bir seyimiz yok 42 ye kadar bekletirlermi peki bebekte bor problem yoksa
leyligul234 Melikegdk Doktordan doktora ve bebeğe göre değişiyor bu durum ama 42 ye kadar normal bir bebek oluyor ondan sonrası zaman aşımı. Bir de bebek kiloluysa duruma göre erken müdahale ediyorlar
leyligul234 Ervan Demek ki bunu da belirti sayabiliriz cogumuzda olduğuna göre ☺️ bugün benim de ağrılarım var da hayırlısı bakalım