noble1 Kadermiray Hahhaha ay mesajlarınız çok tatlı hepsine ayrı güldüm 🤣 umarım vardırr, yani testlerde genel bi sorun yoksa böyle çıkmazdı. Ya hamilesin ya testlerin direkt bozuk, kuruma çizgiisi vs değil yani bunlar
zey-nep11 Kızlar benim artımedde mal çıktı adeet olacagım ilk gun sabah yaptım sılık çıktı erkesi gunler ngtf… bebetimde silik cıktı adet ıkı gun oldu geçiyor! Saka gibi hayır gec dollenmemi idrara mı gecmedi bı halt anlamadım. Artımed almayın🥺🥺🥺🥺🥺
Kadermiray Bengisukaya inşallah vardır kan testine gittiniz mi benim renk dağılmasa böyle olsa hastanedeydim şimdi 😅
Kadermiray Bengisukaya kaçta çıkacak belki bana da umut olursun benim biraz Farklı çıkmış ama olsun 😅
Bengisukaya Kadermiray hiç bilmiyorum sonucu öğrenmeye yarın gidicem ama belki bugün gün içinde e nabıza düşer sürekli bakıyorum