Duru-mom bide ben ilk kizimda kan verdim 804 çıkmıştı hiç böyle şeylere girmedim. Bir hafta sonra keseyi ondan bir hafta sonra kalp atışı duydum . Şimdi gitsem kadın doğuma zaten kese gözükmez . Perşembe versem inşaallah onumuzdeki hafta kadın doğuma giderim