Merhaba mart ve nisan anneleri. Nasılsınız kaç haftalıksınız durumlar, hazırlıklar, alışveriş vs nasıl?
Biz 33+4 haftalık olduk, 2.gebeliğim bir de 28 aylık kızım var. Nasipse bu daa kız inşallah 😇 Hazırlıklar durgun bende 😂 üşeniyorum çamaşır yuka ütüle yerleitir hastane çantası falan 😂 alışverişte de ufak tefek bir kaç şey kaldı. Uygulama 5 nisan gösteriyor ama bakalım ne zön gelirse artık 😅 sizde durumlar nedir? 😇🤰🏻🎀