merve_3807 Meryemlina04 bizde 27 + 4 olduk uyku kalmadi gerçekten ve ciğerlerimi aşırı sıkıştırıyor batıyor resmen
Beybitooo EceNaz26 bende 1 2 kere hisseder gibi oldum sonra yok bida oynamadı heveslendirdi bıraktı 😂 zayıflar çabuk hisseder diyorlar ben zaten zayıftım bide ilk 3 ayda bulantıdan kilo verdim heralde ondan erken hissettim
EceNaz26 Beybitooo olabilir bende zayıf olduğum için erken olduğunu düşünüyorum göbekte erken çıktı 😂 bi kere başladıysa 1-2 hafta sonra rahat hissedersin diye düşünüyorum
mislina_ Beybitooo eşiniz de haklı aslında ama.dediginiz gibi insan hevesleniyor Rabbim sağlık sıhhat versin inşaallah 💐
Eda77 35+4 mide yanması göbekde catlak ve kaşıntı sıfır uyku çok şükür az kaldı hepimiz saglıkla alalım kucagımıza inşallah🤲🏻🌸
Beybitooo Eda77 kaşıntıya vazelin çok iyi geliyor ablam kaşıntıdan uyuyamazdı doktor vazelin kullan sadece dedi o geçirdi
Eda77 Beybitooo canım ne denediysem gecmedi ya cok şiküe 37. Haftaya giriyorum ikş hafta daha sıkıcam dişimi yapıcak birsey yok