Bugün hastaneye gittim doktor soru sorarken kısa bir forum vardı sadece gözüme çarpan cümle down sendromuydu okuyamadım kısaydi da imzaladım ve ondan sonra kan ve idrar tahlili verdim henüz 6 haftalığım o forum niye acaba çok aklıma takıldı yapan yada gören var mı ?