Ben çektirdim canım bende çok araştırdım bazıları anestezili falan yaptırmış ama 20 saniye falan sürüyor çok şiddetli bir acı onun dışında hiçbir sıkıntı yok bazısında ağrı daha da az oluyormuş o 20 saniye için anestezi almaya değmez diye direk çektirdim ben gerçekten basınçla verdikleri için çok canım yandı ama dediğim gibi bi 20 saniye sürdü ve direk geçince yürüyüp kalktım o gün bir daha hiç ağrım sızım olmadı inşallah yardımcı olmuşumdur