Merviiss MorKelebek54 aynı şekilde düşünüyorum bende kaldıramam görmeyi:(( Acısı fazla bide gorursem hiç gözümün önünden gitmez rüyalarıma girer rabbim kimseye evlat acısı yaşatmasın melek bile olsa karninda bile olsa ona baglaniyorsun ..