Kg16 başınız sağolsun çok üzgünüm sizin adınıza😔 sağ doğup ölen bebeğin adı konur, yıkanır,kefenlenir defnedilir ,günahsız olduğu için cenaze namazı şart değil isteğe bağlı kıldırılır..Ölü doğan bebeğin haftası fark etmiyo , adı konulur, yıkamadan beze sarılır ve defnedilir. Sizin bebeğin dinen yıkanma, kefenlenme, cenaze namazı durumu yok , adını koyup temiz bir beze sarıp (kefen şartı yok) defnetmeniz gerekir.. başınız sağ olsun Rabbim bir daha yaşatmasın bu acıyı🤲🏼 yazarken ağlattı beni bu durum, içinize düşen ateşi tahmin edememem, rabbim ferahlık versin yüreğinize.