Ben avent ultra air night olanından aldim şimdi trendyoldan maalesef e e bebekte 240₺ fiyatında stoklarına yetişemedim özellikle night olanını istedim ben ve en uygun trendyolda 287₺ idi aldim gitti. Birde ben avent alacağım 125 ml olanını ama büyüğü de şimdiden alsam mı acaba ya mama kullanmazsam diye düşünüyorum (inşallah Allah kimseyi muhtaç bırakmasın herkesin bol sütü olsun çocuğu da bol bol emsin de)