Aysegul58 benimki plastik ben de cam ağır olur tutamaz diye plastik olanını aldım. Ben de pompayı doğumdan önce almadım lazım olmaz diye ama aşırı lazım oluyor doğumdan sonra hemen indirim gütmeden mağazadan aldık geldik koşa koşa. Şuan hala 1650 ye düşüyor ben 1,5 sene önce 1500e almak zorunda kaldım