Yesimmm93 Sinem6193 bende 6 haftalik hamileyim kasık agrısı hamile olduğumu ögrendığımden beri geçmedi idrar testi yapıldı idrarda kan çıktı böbreklerden kaynaklandığını söyledi doktor vaktınde taş düşürmüştüm ondandır dedi günde 3 lt su iç dedi tatlım
Hlyaeliker Bende agrılardan dolayı dr gittiğimde öğrenmiştim hamile oldugumu uyuyamadıgım geceler çoktu çok şükür 20. Haftadayız bel agrısı ve arasıra kramplar giriyo ilk hamilelikte çok normalmış kaslar gerildiği için
Sinem6193 Bilgilerinizden dolayı hepinize çok teşekkür ederim. Rabbim meleklerimizi sağsağlim kucağımıza almayı nasip eder inşAllah 🙏♥