Gebeskaplumba ben gebeliğimin ikinci trimesterinden beri çekiyorum nerdeyse geceler daha çok oluyo gebelikte oluyo diyolar ama sebebi vardır elbet bendr kansızlıktanmış kalp hem bebeğe hem bana yete bilmek için dahada fazla atlyomuş kan ilacına başladıktan sonra azalma hiss ettim kan değerlerinize baktırın bence