Merhaba benim 22. Hafta da çarpıntılarım başladı. 240-260 arasındaydı. Kardiyoloji Beloc zok 25 mg başladı. Sık sık dinleniyorum. Ayağa çok fazla kalkmamaya çalışıyorum. Eğer nabzınız çok yükseliyor ve birden düşüyorsa kardiyolojiye gitmeniz gerekir. İlk gebeliğimde aynı sorunu yaşamıştım o zaman gebelik panik atağı diyip geçiştirmişlerdi.