Mucizemibekliyorum_ Evremoz bende aynıyım bütün tuşlara basıyorum ama yok yani. Tamamen bebelerin kendileri belirliyor doğumu
Twochildren Nur_Alp cidden artık gelsinler 🙄 yatamıyorum uyuyamıyorum ve en çok 29şubat tarihinden korkuyorum inşallah o tarihten önce doğar 😀🙏
Nur_Alp Twochildren hepimizin korkulu rüyası oldu 29 Şubat 😅😅 denk gele gele bu seneye mi geldi ya Allah Allah 😅🤦🏻♀️
Nur_Alp Zeynepdagitir bende bugün gidecem bakım bana ne diyecek sağlıkla alalım kucağımıza inşallah 🤍
Zeynepdagitir Nur_Alp Ben sabah kontrole gittim, hala kanala girmemiş paşamız 😂 Pazartesi’ye sezeryan günü verdi doktor,Pazartesiye kadar tedbirli olalım 3 gün sonra gel tekrar nst ve ultrason yapalım dedi. Darısı size ☺️ Günü belli olunca insan bir rahatlıyor 🥰
Mom_82 Benim de bugün kontrolüm var. Suni verecek diye ve sezeryana alacak diye çok korkuyorum. Sürekli hareket halindeyim plates, hurma, duş, ilişki ama tık yok… 😥
Nur_Alp Mom_82 Bende bugün gittim ne açıklık var ne sancı biraz ağrı çıktı bu kadar bakalım cuma yine çağırdı bir an önce doğursak da kurtulsak ya 🙁
Nur_Alp Zeynepdagitir benim de bu gidişle sezeryan olacak galiba daha 38+2 ama 2 haftadır kilosu aynı hatta azalmış cuma tekrar çağırdı bakalım ne yapacaz
dilekk11 38+5 bana da açılma yok dendi. Nst de görünen bir şey de yok heralde doktorum sancın çıktı filan demedi. Bu hafta yapılması gerekenleri yapacağım bakalım. Gelmezse acaba suni sancı mı sezaryen mi tercih edilmeli kararsızım..
Nur_Alp dilekk11 38+2 bugün gittim sancı açılma yok ama arada ağrı çıktı bilmiyorum bir de iki haftadır kilosu aynı cuma tekrar çağırdı bakalım ne yapacaz sezeryan olacak diye korkuyorum