Benim de öyle, ilaca başladım birkaç gün önce. İlk gebeliğimde de kullanmıştım.
Çok çok uçuk değerler olmadığı ve uzun süre boyunca görmezden gelinmediği takdirde zeka geriliğine yol açmaz diye dinlemiştim bir doktorun videosundan. O yüzden siz de panik yapmayın, ama ihmal de etmeyin. Doktora gidip, ilaç yazarsa kullanmaya başlayın. Ayda bir de yine kontrol öneriyorlar, doz arttırımı gerekebilir diye.