Melisayaren bugün muayene oldum keseyi gördü doktor 1 hafta sonra tekrar gel dedi fetüsü o zaman görürüz şuan görmemiz normal dedi sorun olmadığını söyledi ama bu durumu yaşayan var mı
Rbytkn Melisayaren kaç haftalık hamilesiniz, önce kese gözükür bir iki hafta sonra bebek gözükür zaten yani 6 7 haftalık, döllenme ye göre değişir
Mevlude_Sahin Melisayaren İkisinide 5 haftalıkken gittim. Keseleri zar zor görmüştü özellikle ikinci oğlumda kese var içi boş henüz oluşmamış ama rahimde sağlıklı demişti. Ben 4, 5 gün sonra dayanamayıp gitmiştim gayet Sağlıklı demişti ve görmüştü doktor
Brokoli Melisayaren birkaç gün önce 5 haftalık olarak gittim, keseyi gördük. Önümüzdeki hafta bebeği de görürmüşüz kalbini de duyarmışız
Ebru3457 Melisayaren canım 5 haftalıksa çok normal bence bende 5 haftalıkken bebeği görememiştik yanlış hatırlamıyorsam 6 veya 7 haftalıkken gördük
hasretsahinn Benimde öyleydi 5 haftalık gittim kese gözüktü sadece kafamda kurup durdum sonra normal dediler 10 gün sonra bir daha gel dedi doktor
Melisayaren Brokoli hasretsahinn zeynep_0666 D27777 Mevlude_Sahin keseyi gördü sorun yok dedi biraz belim karnım ağrıyor dedim adet ağrısı gibi normal ilk haftalık dedi böyle bi durum yaşadınız mı stres yapıyorum istemeden
zeynep_0666 Bende ilk keseyi gördüm 5 haftalıktı yanlış hatırlamıyorsam sonradan bebek gözüktü senin gibi çok kafama taktım ama normalmiş gözükür inşallah stres yapma
hasretsahinn Melisayaren Evet benimde kasık agrılarım var ara ara sonradan herhalde dedim bebek yerleşme olabilir ama şimdi geçti gibi kasık agrılarım 10 gün sonrasını bekliyorum bende
D27777 Melisayaren yerleşiyor olabilir çok normal bend yaşadım regl oluyormuş gibi sancı vs korkma içini ferah tut sağlıcakla gelsin
Brokoli Melisayaren ay evet Gidip gidip çamaşırımı kontrol ediyorum kan var mı diye. Oluyor çünkü ağrılarım sık sık, bu sefer kesin düştü diyorum
bussratoygg Melisayaren benimde öyle oldu 6 haftalıkken keseyi gördük ama bebiş gözükmedi, 7+2de gittigimde hem bebek hem kalp atışı vardı olabilir yani 8 haftaya kadar normal karşılıyor doktorlar korkma canım
Ravziss Melisayaren Bende 6 haftalık gebeyim bugün gittim kese var ama bebişimiz yok normalmiş aslında ama sanırım ben kalp atışını duyana kadar rahatlayamayacağım😔