Buseozan23 yani ben de iki sene olmadığı için aynı şekilde gittim, hormon testi rahim filmi v.s. her şey yapıldı sorun yoktu, klomen başlattı doktor ve yumurtlama takibini doktor ile yaptık, ikinci ayımda hamile kaldım klomen kullanarak, üç ay deneyecekti doktor olmazsa aşılama yapılacaktı. Size neden yapmıyorlar bunları. Bişey yok deyip geri mi yolladılar