Buseozan23 kızlar üzülmeyin falan ama gerçekten şu hayıt macunudur işte ne bilim soğan kürüdür. Bunlar boş işler bakın ben 20 yaşındayım 1 senelik evliyim aklım hala çocuk sayılır bir düşük yaşadım ama ömrü hayatımda ilk defa bu kadar kan içinde kaldığımı gördüm herkes hastaneye git baktır işte ne bilim parça kalırsa içinde asla kalamazsın falan diyordu ondan önce de hamile kalınca düşükte ki gebelikte insanlar 4 aylık evlisin nasıl hamile kaldın dediler ki Bişi de yapmamıştım konuştular konuştular düşük yaşadım . Annem çok kızıyordu ablam bir şey yapmadım her gece dua ettim takip uygulaması indirdim yumurtlama döneminde bol bol ilişkiye girdim hiç kalkmadan üstüne uyudum güzel Bişi değil ama öyle yaptım aradan 7 ay geçtikten sonra o düşüğün yemin ederim size bana supriz oldu hatta memlekete gidecektim herseyim hazırdı adetime 8 gün vardı içimden geçti eşim yapma üzülürsün dedi gittim aldım yaptım pat çift çizgi uzun oldu kusura bakmayın Herşey dua ile olur macun falan hikaye yani düzenli ilişkide Allah’ın izniyle size de nasip olur. ❤️