Heyva ayyy bende aynı seyleri yaşadım cnm yanında olman en iyisi Allah kolaylık versin inş düzelir çıktıgındada bol bol emzir onlar zaten sarılıktan uyku modunda 😐 bende o günleri atlattım ikinci gebeliğim daha tecrübeliyim şuan inş o günleri yasamam Bi daha gercekten zor bi süreç